top of page
Поиск
  • Ірина Євгеніївна

Автор: Дмитрієвська Каріна


В зв’язку з останніми подіями всі школи перейшли на дистанційну форму навчання, яка полягає в тому, щоб діти опрацьовували інформацію вдома. Багато хто відразу полюбив таке навчання, але воно також має свої мінуси.

Особисто мені таке навчання подобається, але звісно є деякі проблемні моменти. Одним із таких є те, що уроків задають більше ніж у школі. Звісно ми маємо багато часу щоб зробити їх, але хочеться проводити цей час дивлячись фільми, або читаючи книгу.

Наступним недоліком є те, що на карантині важко організувати свій час, адже бажання подивитися фільми і посидіти в телефоні переважає над бажанням вчитися. Для мене це всі мінуси, які я знайшла у домашньому навчанні, далі йдуть лише плюси.

Перший – це те що я маю час на відпочинок в будь-який момент. Другий – я можу спробувати себе в різних професіях, такі як: домогосподарка, повар, дизайнер, музикант, художник і ще багато чого. Також я можу робити уроки не залежно від часу, коли в мене є бажання тоді і роблю. Я знайшла плюс навіть в тому, що деякі завдання нам дають на певний проміжок часу, але цим вчителі хочуть зробити нас організованими.

Отже, дистанційне навчання мені подобається більше ніж навчання в школі. Я б хотіла вчитися дома, навіть, коли потрібно ходити в школу. Звісно, без шкільних друзів я не можу уявити своє життя і веселощі, які там відбуваються. не зрівняються з домашнім навчанням.

6 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page