top of page
Поиск
  • Ірина Євгеніївна

Автор: Осаволюк Дарія


Через появу епідемії коронавірусу у нашій місцевості, я вже більше ніж місяць перебуваю на карантині і маю дистанційне навчання. Спочатку мені було важко зрозуміти всю цю схему роботи, але з часом я звикла. Протягом цих тижнів я відчула та побачила всі переваги і недоліки такого типу навчання.

У перші дні я почала сумувати за шкільними перервами разом з однокласниками,нашими розмовами та жартами. Про вчителів також не забувала, адже не вистачало їхнього гумору та порад щодо навчання і взагалі до всього. А от коли настали дні відеоконференцій у мене з’явилися проблеми з інтернетом, у результаті чого якість таких уроків була не краще від занять у школі. Якщо говорити про домашнє завдання,то це взагалі окрема тема. Коли вчителі почали створювати Google класи та давати терміни здачі робіт мені було важко зосередитися на роботі, адже вдома не така робоча атмосфера як у навчальному закладі і було дуже некомфортно сидіти майже цілий день перед екраном комп’ютера чи телефона. Попри всі ці проблеми, я звикла до такого ритму життя та знайшла багато переваг такого навчання. З початком карантину у мене з’явилося набагато більше часу для вдосконалення своїх знань з деяких предметів та вивчення іноземної мови, адже коли я відвідувала школу відразу після уроків робила домашнє завдання після якого не вистачало часу на свої інтереси, навіть ледве встигала відвідувати тренування з волейболу та репетиторів. Найбільше мені подобається те,що не потрібно прокидатися о 6 чи о 7 годині ранку та збиратися до школи, тепер я витрачаю набагато більше часу на сон і можу почати робити уроки у зручний для мене час. Під час навчання вдома у мене є змога переглядати фільми та серіали і не турбуватися про те,що наступного ранку мені потрібно йти до школи.

Я не можу сказати, що навчання вдома це ідеальний варіант для учня,але я була б не проти такого типу роботи і надалі. Я вважаю,що школа це не тільки місце для навчання, а й спілкування з однокласниками та вчителями,тому не варто втрачати таку змогу побути разом з дорогими тобі людьми. А як ви ставитеся до такого процесу навчання?Чи підходить він вам?

3 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page