top of page
Поиск
  • Ірина Євгеніївна

Автор: Степура Дарія


В зв’язку із ситуацією в світі, всі навчальні заклади нашої країни переведені на дистанційна навчання. І кожен учень сприймає це по-своєму, тому що в цьому є свої переваги і недоліки.

Для одних людей дистанційне навчання – це катастрофа, для інших навпаки – блаженство, а для декого – немає великої різниці. Особисто я – це третя позиція, так як є певні переваги, а є певні недоліки, але загалом все так само, як і в школі. І, можливо, я зміню чиюсь думку, розповівши по декілька прикладів переваг і недоліків.

Почнемо з позитивного. Перша перевага, котра для мене є досить важливою - це те, що я можу робити перерви коли захочу. Тому що, дуже часто я сиджу протягом довгого часу, розбираючи яку-небудь складну для мене тему, і щоб було легше я роблю перерви по 10 хвилин.

Друга перевага – це те, що на певному тестуванні онлайн я можу використати зошит або книжку, щоб перевірити себе. Я досить часто не впевнена в своїй відповіді, тому так я можу себе перевірити, а інколи і виправити. Але я це роблю не часто, тому що, якщо я буду постійно використовувати зошит чи книжку, то це не будуть мої знання і через декілька уроків я не зможу це пригадати або зробити.

І третя, остання перевага – це те, що в мене є можливість не сильно зупинятися на темі, яку я розумію, а більше розібрати іншу тему а бо інший предмет, який мені дається складніше. Або попросити допомоги у батьків, щоб вони допомогли мені зрозуміти.

Але звісно у всього є свої недоліки. Найбільша для мене проблема – це те, що мені досить часто заважає молодший братик. Тому інколи я не встигаю дописати певні тести чи самостійні роботи.

Другий недолік – це те, що я постійно сиджу за комп’ютером, тому що все домашнє завдання лише в комп’ютері. Саме через це в мене досить сильно псується зір.

І останні недолік – це те, що немає можливості зрозуміти все, тому що я не можу поставити деяких питань вчителю. Але є декілька вчителів, які особисто мені дуже допомогли, тому що робили конференції в програмі «Zoom», де сидить досить багато школярів. І саме одна з таких конференцій допомогла мені зрозуміти тему з української мови.

У всьому можна знайти свої позитивні і негативні сторони, але для мене їх завжди однаково. А можливо я лише роблю так щоб їх було однаково? А як ви відноситесь до дистанційного навчання, у вас більше переваг, недоліків чи однаково?

65 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page